zaterdag 12 december 2015

CHRISTMAS WRAPPING, FREE PRINTABLE


It's the most wonderful time of the year! Ik heb het natuurlijk over kerst. Dagen vol gezelligheid, vrienden, familie, eten, gewoon een sfeer om van te genieten!
Een aantal weken voor kerst begin je al met voorbereidingen. Zoek een boom uit en het versieren kan beginnen. Kerstballen, lampjes, kaarsjes, het tovert je hele huis om in een wonderland!

Familie en vrienden uitnodigen, bedenken wat je dit jaar weer eens gaat eten en inspiratie op zoeken om de tafel zo mooi mogelijk te dekken.

De maand december staat ook in het teken van veel cadeautjes kopen! Zelf vind ik het leuk om deze zo mooi en persoonlijk mogelijk in te pakken. 

Dit jaar heb ik zelf kerst inpakpapier ontworpen die ik graag met jullie zou willen delen.
Je kunt ze natuurlijk ook voor iets anders gebruiken, inlijsten of als achtergrond van je telefoon!


Ze zijn op A4 formaat, maar je kunt het makkelijker groter maken door ze aan elkaar te tapen! Zorg wel dat je printinstellingen op 'passend in gekozen formaat' staat, zodat er niks verdwijnt on de witte randen.

Print ze uit, snijd de witte randen eraf en het inpakplezier kan beginnen!

Ga je 'm gebruiken? Ik zou het super leuk vinden om deze op Instagram eens tegen te komen ;)

Download hieronder de jouwe!


Veel plezier ermee.
And a happy ho ho ho to you!

Liefs, Fem



1 opmerking:

  1. Oh wat zijn je inpakpapiertjes leuk zeg!
    Nu ik ze hier zie vind ik ze nog leuker.
    Thanks voor de Printables ;)
    Groetjes, Rensina
    mydailyteacup.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen