dinsdag 24 november 2015

WISH-LIST, FREE PRINTABLE


Niet alleen omdat sinterkerst en nieuw eraan komt maar omdat je hem altijd bij moet houden. Ik heb het over een lijst waar je, alles wat je graag wilt hebben, op kunt schrijven!

Heel het jaar door bedenk ik me zoveel spulletjes die ik nog graag zou willen hebben. Maar dan is het 'die tijd van het jaar' en dan weet ik plotseling niks meer te bedenken. Niet omdat ik ondertussen alles wat ik wou al heb gekocht, maar juist omdat ik ze ben vergeten. Ik loop hier elke keer weer tegen aan... Daarom heb ik deze free printable bedacht genaamd de WISH-LIST.

Het is een handigheidje voor als je ooit iets op een site of in de winkel tegen komt. Je schrijft het dan op deze lijst zodat je een mooi overzicht krijgt van alles wat je graag zou willen hebben. Zodra sinterklaas, kerstmis, je verjaardag een slagingsfeest of net wat eraan komt dan kijk je op de lijst en weet je meteen wat je kunt/wilt vragen, handig al zeg ik het zelf! 

De lijst heb ik in vier kolommen ingedeeld. Eerst de naam van het product gevolgd door het aantal (misschien dat je meerdere van hetzelfde wilt). Daarnaast is het ook handig om op te schrijven waar je het gezien hebt. Daarvoor heb ik de kolom website/shop gemaakt en om het nog makkelijker te maken is er als laatste nog plek over om het artikelnummer op te schrijven, zo maak je de zoektocht super simpel! 




Zelf heb ik al het één en ander weten op te schrijven, veel keukenspulletjes. Voor als ik binnenkort ooit het huis uit ga, dan heb ik ze in ieder geval alvast :)

Ook is het altijd handig om op pinterest een bord aan te maken waarin je de afbeeldingen van de producten kunt opslaan. Als je vergeten bent wat je ook alweer had opgeschreven, dan kun je daarin weer zien hoe het er ook alweer uit zag!



Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, zelf vind ik het namelijk handig om te gebruiken. 
Ga je 'm gebruiken? Ik zou het super leuk vinden om deze op Instagram eens tegen te komen :)
(dit kan door mij erin te taggen)

Nou, hier is 'ie dan, zoals beloofd.
Om de free printable te krijgen klik HIER!

Hope you like it!

Liefs Fem,




1 opmerking:

  1. Wat een leuke printable! Is inderdaad wel handig nu de feestdagen eraan komen. Ik heb ook nog een vraagje, waarmee heb je die Pinterest, Instagram en Bloglovin buttons gemaakt? En is dat gratis?

    BeantwoordenVerwijderen